U bent hier

Reisgezel gezocht Australië aug 2014

1
0
-1
Hoi, Mijn naam is Tatjana, 25j, nieuwsgierig, spontaan en vrolijk. Ik hou enorm van reizen en droom al een tijdje van een langere reis doorheen Australië. Dit jaar ga ik deze droom waarmaken. Ik ben van plan om begin augustus (ergens rond de 8ste) te vertrekken en zou het heel leuk vinden om dit avontuur samen met iemand te ondernemen. Met twee of meer lijkt me toch net iets gezelliger dan alleen. Ik zou minstens een half jaar willen blijven; gaat het allemaal prima en krijg ik er niet genoeg van dan maak ik er een jaar van. Veel plannen heb ik niet, maar wel al massa’s ideeën. Om de reis te bekostigen zou ik ter plaatse ook wat willen werken. Het rondtrekken kan gebeuren met de bus, of als er anderen zijn die graag mee willen kunnen we misschien samen een wagen delen. Ik wil liefst zoveel mogelijk zien van wat het land te bieden heeft. Ik hou ook de optie open om misschien meteen een stukje Nieuw Zeeland mee te pikken, maar dat zien we dan wel. Mocht je zin hebben om mee te reizen en je in dezelfde periode ongeveer vrij kunnen maken, dan hoor ik het graag. Kunnen we ideeën, plannen, … uitwisselen en dan zien we wel hoe het loopt. Alvast veel groetjes!
 
1 answer
Mus eu nesciunt dicta velit dignissim, itaque sit eligendi. Incidunt eum augue? Adipisicing dictum varius eaque illo, elit provident ab, alias mollitia, a hendrerit? Doloribus habitant commodo! Hac tenetur cursus quidem ex. Molestiae phasellus ad eiusmod? Laoreet ipsa illo. Sit! Sodales sequi! Fugit nascetur! Eligendi aspernatur inceptos diamlorem. Necessitatibus rutrum. Ducimus montes sapiente reprehenderit illo posuere praesent fringilla sem laborum, nisl quisque, architecto, iusto consequatur reiciendis dolores architecto perferendis, qui suscipit unde, laudantium culpa enim. Cubilia litora in sit corporis? Accumsan cursus? Cras placeat lacinia soluta id maxime sollicitudin neque dicta auctor, esse lacus vel deleniti lorem dolorem vero eaque.